Accu-Chek Combo error code E8

Accu-Chek Combo

Error codes E8

Er wordt een foutmelding voor stroomonderbreking weergegeven, als je een nieuwe batterij plaatst zonder de pomp eerst in de STOP-modus te zetten. Plaatsen van de batterij voor aanwijzingen over het vervangen van de batterij. De foutmelding kan ook worden gegeven, als de pomp is gevallen. Raadpleeg in dit geval paragraaf 7.2.1 van de gebruikshandleiding: "Wat je moet doen, als je je pomp heeft laten vallen."

Druk tweemaal op het vinkje om de foutmelding (tijdelijk) uit te schakelen en te bevestigen. 
Je pomp wordt in de STOP-modus gezet. 
Controleer de tijd en de datum en corrigeer deze, indien deze onjuist zijn. 
Zet je pomp in de RUN-modus. Stel, indien noodzakelijk, een nieuwe bolus en / of tijdelijke basale dosering in.

Als tijdens het instellen de foutmelding E8: STROOM UITVAL wordt weergegeven, moet je je instellingen controleren.

Neem contact op

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>

Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85 
(keuze 1). 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.

Heb je een vraag of opmerking over Accu-Chek Care? Klik dan hier

Stuur een bericht
Bel ons

Accu-Chek SmartGuide Customer Care
0800 – 022 04 99

Accu-Chek Customer Care 
0800 – 022 05 85

24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).

Vanuit het buitenland
+318000220585

Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)