Accu-Chek Combo error code E12

Accu-Chek Combo

Error codes E12

Let op!

Als de infrarood-gegevensoverdracht tussen je pomp en een compatibel apparaat wordt onderbroken, kan de configuratie onvolledig zijn en wordt foutmelding E12: OVERDR. ONDERBR. op de display weergegeven. Je kunt je Accu-Chek Spirit Combo-insulinepomp pas in de RUN-modus zetten, als de gegevensoverdracht met succes is afgesloten. 

De gegevensoverdracht tussen je pomp en de PC werd onderbroken, voordat deze was voltooid.

Druk tweemaal op het vinkje om de foutmelding (tijdelijk) uit te schakelen en te bevestigen. Start de gegevensoverdracht opnieuw. Voordat je je pomp in de RUN-modus kunt zetten, moet de gegevensoverdracht met succes zijn uitgevoerd.

Neem contact op

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>

Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85 
(keuze 1). 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.

Heb je een vraag of opmerking over Accu-Chek Care? Klik dan hier

Stuur een bericht
Bel ons

Accu-Chek SmartGuide Customer Care
0800 – 022 04 99

Accu-Chek Customer Care 
0800 – 022 05 85

24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).

Vanuit het buitenland
+318000220585

Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)