Accu-Chek Combo error code E7

Accu-Chek Combo

Error codes E7

Er is tijdens een routinematige, automatische controle van het systeem een elektronische fout ontdekt en de toediening van insuline is gestopt.

Opmerking

Je kunt de foutmelding E7: ELEKTRON. FOUT niet uitschakelen en bevestigen door op het vinkje te drukken In plaats hiervan moet je de batterij verwijderen.

Verwijder de infusieset of koppel deze af van de infusieplaats. Plaats de batterij weer terug in de pomp. Vul de infusieset. Sluit de infusieset weer aan op de infusieplaats. Zet je pomp in de RUN-modus.

Controleer na foutmelding E7: ELEKTRON. FOUT altijd je instellingen, zoals b.v. basaal profiel, tijd en datum. Als de foutmelding E7: ELEKTRON: FOUT opnieuw wordt weergegeven, kun je contact opnemen met de afdeling Customer Service van de lokale vertegenwoordiging van Roche Diagnostics voor ondersteuning. Ga over op het door je behandelteam opgestelde alternatieve behandelplan.

Neem contact op

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>

Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85 
(keuze 1). 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.

Heb je een vraag of opmerking over Accu-Chek Care? Klik dan hier

Stuur een bericht
Bel ons

Accu-Chek SmartGuide Customer Care
0800 – 022 04 99

Accu-Chek Customer Care 
0800 – 022 05 85

24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).

Vanuit het buitenland
+318000220585

Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)