Accu-Chek Combo error code E2

Accu-Chek Combo

Error codes E2

De batterij is leeg. Je moet de batterij onmiddellijk vervangen.

Waarschuwing

Na het plaatsen van een nieuwe batterij, moet je altijd controleren of de tijd en de datum op je Accu-Chek Spirit Combo-insulinepomp correct zijn ingesteld. Onjuiste instelling van de tijd en/of datum kan leiden tot een onjuiste toediening van insuline. Als jij, of je behandelteam de therapiegegevens elektronisch opslaat en analyseert, terwijl de tijd en de datum van de apparaten niet overeenkomen, kunnen de verkregen gegevens onbruikbaar zijn.

Druk tweemaal op het vinkje om de foutmelding (tijdelijk) uit te schakelen en te bevestigen. Vervang de batterij.

Zet je pomp in de RUN-modus.

Opmerking

Je pomp slaat de instellingen, die je hebt opgeslagen voordat de batterij leeg was, op. Als je pomp meer dan een uur zonder stroomvoorziening is geweest, moet je controleren of de tijd en de datum nog juist zijn.

Neem contact op

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>

Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85 
(keuze 1). 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.

Heb je een vraag of opmerking over Accu-Chek Care? Klik dan hier

Stuur een bericht
Bel ons

Accu-Chek SmartGuide Customer Care
0800 – 022 04 99

Accu-Chek Customer Care 
0800 – 022 05 85

24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).

Vanuit het buitenland
+318000220585

Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)