Accu-Chek Insight
Dit is de ondersteuningspagina van de Accu-Chek Insight insulinepomp. Hier vind je veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en meer.
Gebruik je productspecifieke documenten om meer te weten te komen over pomp en hoe je deze kunt gebruiken.
-
Accu-Chek Insight
PDF ︱ 43.69 KB
-
Accu-Chek Insight - Violator Battery Cover.pdf
PDF ︱ 284.63 KB
-
Accu-Chek Insight Insulinepomp gebruiksaanwijzing
PDF ︱ 23.07 MB
-
Accu-Chek Insight informatie voor gebruikers van de NovoRapid PumpCart
PDF ︱ 204.94 KB
-
Accu-Chek Insight gebruik lithiumbatterijen
PDF ︱ 130.46 KB
-
Accu-Chek Insight ampul vervangen stappenkaart
PDF ︱ 1.28 MB
Raadpleeg onze FAQ voor veelgestelde vragen
Om een insulinevoorziening zoals in de natuur te bereiken wordt de insulinepomp dag en nacht gedragen. Het is echter niet zo dat je de insulinepomp altijd moet dragen. Je kunt de insulinepomp voor het douchen, sporten of vrijen tijdelijk afkoppelen. Als je de insulinepomp lange tijd niet wilt gebruiken, bijvoorbeeld voor een strandvakantie, kun je tijdelijk overschakelen op insulinetherapie met een prikpen. Dat kun je het beste met je arts of diabetesverpleegkundige overleggen.
Neem contact op
Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.
<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>
Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85
(keuze 1).
Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.
Stuur een berichtAccu-Chek Customer Care
0800 – 022 05 85
24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).
Vanuit het buitenland
+318000220585
Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)