E-10

Accu-Chek Instant

Error codes E-10

(De code van de foutmelding en Err worden afwisselend op de display weergegeven.) De instellingen van tijd en datum kunnen onjuist zijn. Er verschijnt een knipperend symbool voor draadloze aansluiting terwijl de meter probeert de tijd en de datum te synchroniseren met het gekoppelde apparaat. Als het symbool voor draadloze aansluiting niet meer wordt weergegeven, moet je op de omhoog wijzende pijltjestoets drukken om de meter uit te zetten. Druk een tweede maal op de omhoog wijzende pijltjestoets tot het knipperende teststripsymbool verschijnt. Als het synchroniseren van tijd en datum niet succesvol was, geeft de meter je de aanwijzing om ze de volgende keer dat je de meter aanzet in te stellen. Zie de paragraaf Instellen van de tijd en de datum in het hoofdstuk "Uw nieuwe systeem."

Neem contact op

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>

Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85 
(keuze 1). 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.

Heb je een vraag of opmerking over Accu-Chek Care? Klik dan hier

Stuur een bericht
Bel ons

Accu-Chek SmartGuide Customer Care
0800 – 022 04 99

Accu-Chek Customer Care 
0800 – 022 05 85

24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).

Vanuit het buitenland
+318000220585

Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)