Accu-Chek Smart Pix Software

Veelgestelde vragen (FAQ)

Apps & Software

<p>Bij de tijd vooruit zetten: (bijvoorbeeld van wintertijd naar zomertijd). Bij de verwerking van de meetwaarden door de Accu-Chek Smart Pix zullen bloedglucosewaarden met datum en tijd altijd als ‘waar’ geaccepteerd worden. Ze worden op basis van datum en tijd gesorteerd. In het overzicht staat echter als opmerking dat er waarden buiten de chronologische volgorde zijn gevonden. Tijdsprongen in de toekomst zijn zonder effect. Wordt de datum verder dan 12 weken vooruit gezet dan kunnen de oude meetwaarden na een nieuwe meting van de bloedglucose niet meer worden weergegeven. Bij de Accu-Chek-insulinepomp zijn tijdsprongen in de toekomst zonder effect maar worden in de lijst aangegeven.&nbsp;<br><br>Bij de tijd terugzetten: (bijvoorbeeld van zomertijd naar wintertijd). Bij de verwerking van de meetwaarden van uw bloedsuiker door de Accu-Chek Smart Pix zullen bloedglucose waarden met datum en tijd altijd als 'waar' geaccepteerd worden. Ze worden op basis van datum en tijd gesorteerd. In het overzicht staat echter als opmerking dat waarden buiten de chronologische volgorde gevonden zijn. Als men tot vandaag met juiste datum werkt en dan het klok drie dagen terugzet en vervolgens meet dan ziet men alleen de eerder genoemde opmerking.&nbsp;<br><br>Bij Accu-Chek-insulinepompen zullen alle gegevens voor de tijdsverandering niet meer worden weergeven als de pompklok wordt teruggezet. Het helpt ook dan niet meer om de tijd weer vooruit te zetten. De opmerking tijdsprong terug is definitief.</p>

<p>Controleer of de USB-stekker goed is aangesloten op een bijpassende USB-aansluiting. Als de Accu-Chek Smart Pix dan nog steeds niet wordt erkend dan kun je proberen de Accu-Chek Smart Pix aan te sluiten op een andere USB-ingang. (USB-hub verwijderen als je deze gebruikt).</p>

<p>Voor het Accu-Chek Smart Pix apparaat: data wordt direct opgeslagen op het apparaat. Voor de Accu-Chek Smart Pix software: de data wordt op je computer lokaal opgeslagen. Je data wordt dus niet via de cloud gedeeld. Je kunt zelf kiezen met wie je data deelt.</p>

<p>Open Accu-Chek Smart Pix, klik op "Apparaat uitlezen", dan krijg je lijst met alle apparaten die kunnen worden uitgelezen, inclusief een beschrijving hoe je apparaat moet uitlezen.</p>

<p>Nee helaas, dit systeem vereist een Windows XP, Windows 7 of hoger.</p>

<p>Het uitleesapparaat heeft eventueel ook een harde schijf ingebouwd waar de gegevens kunnen worden gevonden, maar de software heeft veel meer opties qua grafieken en overzichten. We raden je aan om altijd de software te gebruiken.&nbsp;</p>

<p>Ja dat kan zeker. Let hierbij wel op vanwege het volgende:<br>Als je de gegevens van meerdere apparaten gezamenlijk wilt analyseren, moeten de apparaten synchroon lopen, d.w.z. dat de instellingen van datum en tijd van alle gebruikte apparaten met elkaar overeen moeten komen. Anders wordt de volgorde van de opgeslagen gebeurtenissen mogelijk verkeerd geïnterpreteerd.</p>

<p>Probeer eerst met een andere USB ingang, of start je computer opnieuw op. Mocht het niet lukken neem contact op met de Accu-Chek Customer Care.&nbsp;</p>

<p>Zodra de Accu-Chek Smart Pix is aangesloten en werkt, kan je de informatie over de versie vinden in de linkerbovenhoek van het scherm bij "Over". Voor het Accu-Chek Smart Pix apparaat: de versie werkt automatisch bij.</p>

<p>Controleer of de USB-stekker goed is aangesloten op een bijpassende USB-aansluiting. Als de Accu-Chek Smart Pix dan nog steeds niet wordt erkend dan kun je proberen de Accu-Chek Smart Pix aan te sluiten op een andere USB-ingang. (USB-hub verwijderen als je deze gebruikt).</p>

Bloedglucosemeters

<p>Ja, de Accu-Chek Instant meter kan met het Accu-Chek Smart Pix systeem verbonden worden, met behulp van een standaard USB-kabel. Zodra de meter op de computer aangesloten is, kan de gebruiker gegevens overdragen en datum, tijd en een streefbereik instellen.&nbsp;</p>

Productondersteuning

Neem contact op

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

Neem contact op met de Accu-Chek Customer Care op het gratis telefoonnummer 0800 – 022 05 85. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

<h5>24/7 bereikbaar bij vragen over Accu-Chek insulinepomp</h5>

Bij gebruik van een Accu-Chek insulinepomp kan je in geval van nood - een acuut technisch probleem - altijd direct contact opnemen. Daarvoor is er de gratis 24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers: 0800 – 022 05 85 
(keuze 1). 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of een opmerking over een Accu-Chek product of dienst? Vul dan het contactformulier in.

Heb je een vraag of opmerking over Accu-Chek Care? Klik dan hier

Stuur een bericht
Bel ons

Accu-Chek SmartGuide Customer Care
0800 – 022 04 99

Accu-Chek Customer Care 
0800 – 022 05 85

24-uurs service voor Accu-Chek insulinepompgebruikers
0800 – 022 05 85 (keuze 1).

Vanuit het buitenland
+318000220585

Gratis servicenummer binnen Europa
+318000220585 (keuze 1)